Gedser veerboten

Gedser veerboten

Gedser passagiers- en auto veerdiensten

Gedser passagier en auto ferry ticketprijzen, dienstregelingen, ticket-reserveringen en informatie voor veerboten varen van Gedser naar Rostock.

Alle beschikbare Gedser ferry ticketprijzen vergelijken in real time en boek die de goedkoopste beschikbaar Gedser auto en de passagier ferry tickets zeilen en naar Gedser, Rostock met Scandlines Ferries ferries online met onmiddellijke bevestiging.

Vergelijken, boek en betaal minder voor Gedser ferry tickets op www.ferryto.nl
GoogleCustom Search 
 

Gedser Ferry
Ticket prijzen & reserveringen


Boek Gedser Ferry Tickets
ferry ticketprijs met Scandlines Ferries voor ferry's varen van Gedser naar Rostock online om van tevoren te genieten van de goedkoopste beschikbaar.

De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt . Er zijn geen verborgen extra's of verrassingen zoals toegevoegde brandstoftoeslagen of boekingsvergoedingen en we rekenen geen u niets extra voor het betalen met een Visa Electron kaart.De prijs die wij u voor uw geselecteerde Gedser passagier of auto ferry ticket citeren, aan boord accommodatie en voertuig type is alle u zal betalen, en dat is een belofte.

Verkrijgen van een Gedser ferry ticketprijs en boeken van uw veerboot-ticket veilig online gebruik het real-time veerboot boekingsformulier aan de linkerkant.Ook bent u in staat om toe te voegen een Hotel op uw bestemming, of ergens anders, op uw ferry-ticket bij het voltooien van uw reservering ferry ticket.

 

Meer over Gedser

Gedser  is een stad aan de zuidpunt van het Deense eiland van Falster in de gemeente Guldborgsund in Sjælland regio.Het is de meest zuidelijke stad van Denemarken.Het is een belangrijke havenstad aan de Oostzee.

Een auto-ferry route heeft bediend vanuit Gedser naar Rostock in Duitsland sinds 1995, geserveerd door Scandlines.

Voorheen, er waren ook opleiden en autoferry routeert naar Großenbrode en Warnemünde en een auto ferry route naar Travemünde, allemaal in Duitsland.Een brug Gedser koppelen aan Rostock werd voorgesteld, hoewel een besluit werd genomen in 2007 ter ondersteuning van een geplande vaste verbinding over de Fehmarn Belt ten westen van Gedser in plaats daarvan.

Gedser was de eerste plaats Duitse troepen landden tijdens de bezetting van Denemarken op 9 April 1940 op 3: 55 in de ochtend.Een aantal gepantserde auto's en infanterie troepen verborg in de veerboot van Rostock en geavanceerde in de haven, zodra het schip gedokt, spoedig na gevolgd door een andere veerboot.

Haven Gedser
Scandlines Gedser Ferry

Met totale investeringen van DKK 1.7 miljard in nieuwe veerboten en poort extensies op Gedser en Rostock, Scandlines is ten grondslag ligt aan het belang van deze centrale Europese corridor voor passagiers en vracht.

De twee veerboten M/F Kopenhagen en M/F Berlijn hebben capaciteit voor 480 auto's of vrachtwagens 96 en maximaal 1500 passagiers.Dit zal meer dan dubbele vorige capaciteit op de route Gedser-Rostock.

De nieuwe veerboten worden gebouwd op de maximale grootte die Gedser aankan.De veerboten zijn ontworpen zodat de romp perfect aangepast aan de overschrijding en onder voorwaarden in de havens, fairways en open zee is.Dit zal aanzienlijk verminderen het gebruik van bunkers, houden van emissies tot een minimum.De veerboten motoren in staat te lopen op vloeibare aardgas wordt omgezet zijn.

Geschiedenis van haven Gedser

Sinds de vroege middeleeuwen, is er een veerverbinding uit de zuidpunt van Falster over de Baltische Zee Mecklenburg en Rostock.Totdat Gedser werd opgericht aan het einde van de 19e eeuw, was Gedesby de meest zuidelijke nederzetting.Hier had de veerboot verbindingen naar Rostock hun vertrek punt uit het zuidelijke einde van de Bøtø nu-diked Cove.Een middeleeuwse ferry inn is gelegen in Gedesby.In de Middeleeuwen, Koninklijke reizigers werden ondergebracht in de Koninklijke grens goed: Gedsergård, die tot de zetel van de koningin-weduwe in Nykøbing behoorde.

Het jaar na de storm overstromingen van November 1872 een wet aangenomen voor de bouw van een nieuwe haven van de veerboot met stoomschip verbindingen naar steden in Noord-Duitsland.De ligplaats veerboot en haven treinstation als de laatste station aan de spoorlijn van Nykøbing werd voltooid in 1886.In rond 1900 bestond Gedser slechts uit een winkel op Strandvejen en sommige huizen aan de oostzijde van Langgade.Echter, de ontwikkeling van de nieuwe Langgade van ruimte, eerder een onverharde weg, begon te verzamelen tempo in 1903 na de oprichting van een spoorlijn Ferries van Warnemünde.Gedser ontwikkeld in de loop van een paar decennia met openbare gebouwen en behuizing voor douane, spoor, veerboot en politiepersoneel.

Het loodsstation met pilot toren op de Sdr.Boulevard werd gebouwd in 1906, is de watertoren van 1910 en de krachtcentrale op Danmarksgade is uit 1911.Gedser kerk werd in 1915 ontworpen door de architect P.V.Jensen-Klindt, die later bekendheid voor zijn ontwerp van Grundtvig's kerk in Kopenhagen.

De meeste van de spoorwegen en veerboot installaties geslaagd om te voorkomen sloop toen de ontwikkeling van Gedser min of meer tot stilstand in de jaren 1960.Bij de oprichting van de Fugleflugts-regel in 1963, een groot deel van het verkeer verplaatst van de Gedser overschrijding naar de Rødby-Puttgarten-kruising.Datzelfde jaar lokale inspanningen geleid tot de oprichting van een nieuwe vissershaven.De reddingsboot station bestaat ook op dezelfde site sinds 1991.Het oude reddingsboot station, die werd gebouwd in 1925, werd verplaatst naar de jachthaven, toen de nieuwe reddingsboot station kwam in werking.

Na de Tweede Wereldoorlog werd de ruimte noordwesten van de haven van de veerboot een steengroeve voor grind en stenen.De toenmalige gemeente Sydfalster nam het gebied in de jaren 1970 en een jachthaven geconfronteerd met uit op Guldborg geluid opgericht.Ten noorden van de jachthaven, werd Gedser Holiday Park in 1987 gebouwd als het eerste holiday centre in Denemarken met een subtropische indoor water complex.Het gebied is vandaag uitgegroeid tot een vakantie thuis plaats.

De oversteek Gedser genoten van een korte renaissance dankzij de vele Oost-Duitse dagjesmensen die geleid na de val van de Berlijnse muur tot totdat de Gedser-Warnemünde trein veerboot route ten slotte operatie in 1995.Na 109 jaar dienst, werd de directe treinverbinding tussen Kopenhagen en Berlijn gesloten.De treindienst tussen Gedser en Nykøbing heeft dagelijks een paar vertrek is ingekrompen.

 


Beste beschikbare Gedser ferry ticket Prijsgarantie

Beste Gedser Ferry Ticket Prijsgarantie

Beste Prijsgarantie -Wij bieden u altijd onze laagste beschikbare Scandlines Ferries passagiersschepen en veerboten ticketprijs en naar Gedser.Er zijn geen verborgen extra's of verrassingen zoals toegevoegde brandstoftoeslagen of kosten en we ook boeken wij rekenen geen u niets extra voor het betalen met een Visa Electron kaart.De prijs die wij voor uw geselecteerde Gedser ferry ticket citeren, aan boord accommodatie en voertuig type is alle u zal betalen, en dat is een belofte!

In het onwaarschijnlijke geval dat vinden u hetzelfde alle inclusieve Gedser ferry ticket goedkoper in de brochure van elke andere touroperator die wij beloven dat wij onze best doen zullen om verslaan dat de prijs of bieden u de keuze uit een restitutie aanvragen.Te boeken Gedser ferry auto en passagier tickets gelieve Klik hier

 

Klik hier om contact met het zorgteam Gedser Ferries klant op ferryto.nl

Klant zorg, televerkoop & contact met ons op 

Op FerryTO.nl u kunt verkrijgen live Gedser ferry ticketprijzen, beschikbaarheid en boek auto en passagiers veerboot tickets en naar Gedser bij onze laagste beschikbare ticketprijs.

Ferryto.nl is onderdeel van's werelds grootste online ferry ticket distributienetwerk de mogelijkheid om te boeken meer dan 80 grote Europese veerdiensten inclusief Gedser en meer dan 1.200 andere veerboot routes in heel het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Ierland, Holland, Oost-Europa, de Middellandse Zee, de Oostzee en Noord-Afrika.

Voor meer informatie, antwoorden op veelgestelde vragen of om contact met ons rechtstreeks gelieve Klik hier