Kotor veerboten

Kotor Ferry

Kotor passagiers- en auto veerdiensten

Kotor passagiers- en auto ferry ticketprijzen, dienstregelingen, ticket-reserveringen en informatie voor ferry's varen van Kotor naar Montenegro en Bari.

Vergelijken alle beschikbare Kotor ferry ticketprijzen in real time en boek die de goedkoopste beschikbaar Kotor auto en de passagier ferry tickets naar en van Kotor, Montenegro en Bari zeilen met Azzurraline Ferry ferries online met onmiddellijke bevestiging.

Vergelijken, boek en betaal minder voor Kotor ferry tickets op www.ferryto.nl
GoogleCustom Search 
 

Kotor veerboten
Ticket prijzen & reserveringen


Boek Kotor Ferry Tickets
veerboot met Azzurraline Ferry voor ferry's varen van Kotor naar Montenegro en Bari online tevoren om te genieten van de goedkoopste beschikbare prijs van het ticket.

De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt . Er zijn geen verborgen extra's of verrassingen zoals toegevoegde brandstoftoeslagen of boekingsvergoedingen en we rekenen geen u niets extra voor het betalen met een Visa Electron kaart.De prijs die wij u voor uw geselecteerde Kotor passagier of auto ferry ticket citeren, aan boord accommodatie en voertuig type is alle u zal besteden en dat is een belofte.

Verkrijgen van een prijs van het ticket van Kotor veerboot te boeken van uw veerboot-ticket veilig online gebruik het real-time veerboot boekingsformulier aan de linkerkant.Ook bent u in staat om toe te voegen een Hotel op uw bestemming, of ergens anders, op uw ferry-ticket bij het voltooien van uw reservering ferry ticket.

 

Meer over Kotor

Kotor , gelegen langs een van de mooiste baaien van Montenegro is Kotor, een stad van handelaars en beroemde matrozen, met vele verhalen te vertellen.

De oude stad van Kotor is een typisch voorbeeld van de Middeleeuwen, gebouwd tussen de 12e en 14e eeuw goed bewaard gebleven urbanisatie.Middeleeuwse architectuur en talrijke monumenten van het cultureel erfgoed hebben gemaakt Kotor een UNESCO genoemde "World natuurlijke en historische erfgoed Site". 

De gebouwen zijn door de hele stad criss-crossed met smalle straatjes en pleinen.Een van deze vierkanten bevat de kathedraal van Saint Tryphon (Sveti Tripun), een monument van Romeinse cultuur en één van de meest herkenbare symbolen van de stad.De kerk van Sint Lucas (Sveti Luka) uit de 13e eeuw, de kerk van Saint Ana (Sveta Ana) uit de 12e eeuw, de kerk van Saint Mary (Sveta Marija) uit de 13e eeuw, de kerk van de genezing moeder van God (Gospe od Zdravlja) uit de 15e eeuw, het Prinselijk paleis uit de 17e eeuw en de Napoleons theater uit de 19e eeuw zijn alle schatten die deel van het rijke erfgoed van Kotor uitmaken.

Carnavals en festivals worden elk jaar georganiseerd te geven extra charme aan deze mooiste stad van de Montenegrijnse kust.

Kotor Ferry Terminal
Historische Kotor

Hoewel er geen nauwkeurige informatie met betrekking tot de oprichting van Kotor, archeologen van mening dat het steeg op de fundamenten van de oude stad van Acruvium.Legende heeft het dat Alkima, een fee, geadviseerd de Servische koning Stefan Dusan, om niet te bouwen zijn plaats (town) in de heuvels "waar boten een haven niet hebben en waar paarden lopen over", maar om te bouwen in plaats daarvan in de buurt van de zee.In de Fenicische mythe, werd de stad gesticht na Argonauten verovering voor het Gulden Vlies.

Kotor is gekend onder vele namen door de geschiedenis heen — onder hen Katareo, gevolgd door Dekatera, Dekaderon en Katarum, onder anderen.Archeologen hebben bevestigd dat tussen de 7e en 4e eeuw v.Chr., de eerste kolonisten naar Kotor Grieks waren, gevolgd door de Illyriërs en vervolgens de Romeinen, die het gebied voor 650 jaar regeerde.
De stad werd afgebroken door de Visigoten in de 5e eeuw na Christus en later werd een deel van het Byzantijnse Rijk in 476 na Christus, en bleef onder deze bevoegdheid voor meer dan 400 jaar.Kotor werd de hoofdstad van Boka Herceg Bay in de 7de eeuw AD nadat de voormalige hoofdstad op Risan viel aan aanvallen door de Sloveense stammen.De Sloveense stammen ook gedomineerd Kotor rond de 10e en 11e eeuw AD toen het gebied werd bestuurd door Doklea en Zeta.

Kotor werd op haar meest welvarende als een Servische staat tijdens de Nemanjić-dynastie van 1185-1371.Gedurende deze tijd, Kotor was een onafhankelijke staat die leefde door haar eigen statuten.De Servische vorst, Stefan Nemanja opgericht een paleis in de stad.
Toen de Turken versloeg Nemanja, Kotor viel in crisis zoals het volk erkend drie verschillende heersers: de Hongaarse koning, de Republiek Venetië en de Bosnische koning Tvrtko.En van 1391 tot 1420, Kotor nogmaals een onafhankelijke staat was, met hertog haar hoofd meester bijeenkomen.

De gemeente veranderd hoofd masters meerdere malen voor het accepteren van Venetiaanse regel in 1420 — de Venetianen regeerde Kotor tot 1797.Deze relatie bewezen wederzijds voordelige omdat de Venetianen bescherming aan Kotor verstrekt, maar tijdens de Ottomaanse inval, Kotor bescherming aan de Venetianen met zijn hoge muren geboden.

Van 1797 tot 1814 viel Kotor in een andere periode van overgang, met Oostenrijk overname in 1797, gevolgd door Rusland in 1806 en Frankrijk van 1808 tot 1813.Als de Franse regel in 1813 samengevouwen, unified Metropolitan Petar I Petrovic Boka Herceg met Montenegro, hoewel het gebied bracht een groot deel van de volgende 100 jaar onder Oostenrijkse heerschappij.In 1918 werd Boka Herceg en Montenegro een deel van het Koninkrijk Joegoslavië.

Er zijn drie ingangen van de oude binnenstad, met inbegrip van de zee poort van 1555 die als de hoofdingang fungeert.Ineengedoken onder de rotsen van Mt Lovćen, uit het noorden door een korte maar hevige rivier Škurda en in het westen begrensd door een onderwater voorjaar Gurdić, Kotor (na de aardbeving in 1667) heeft alle kenmerken van een barokke stad.

De lagen van geschiedenis bewijzen dat de bouw van paleizen en woningen niet de enige vaardigheid in deze stad was.Scheepvaart, evenals kunstenaarschap, wapens en goldsmithing waren even populair handel in Kotor.Zelfs de bisschop van Montenegro Njegoš genoemd Kotor in zijn beroemde gedicht "The Mountain krans" toen hij schreef "... op zee veel ambachtslieden..." 
Vandaag, Kotor is op de UNESCO-lijst van wereld erfgoed bezienswaardigheden als gevolg van het rendement van historische figuren, met inbegrip van Fra Vito — de architect van het klooster Dečani, Lovro Marinov Dobričević — pictogram schilder, zo goed als talloze kapiteins, diplomaten, uitgevers en dichters.Bovendien, deze stad behoudt een ander uniek kenmerk — het is de enige stad waar de traditie van maritieme eenheid gezegevierd en blijft op!De Bokeljska mornarica (Marine van Boka Herceg Bay) actief zijn geweest voor meer dan twaalf eeuwen en nog steeds gebruik maakt van haar oorspronkelijke traditionele admiraal, kleding, dans en ceremonies.

Kotor is ook uniek omdat het is de enige stad op de oostelijke kust van de Adriatische zee kan alleen worden gevonden door naam in historische en strategische kaarten.Oude Kotor werd gebouwd als een doolhof voor beschermende doeleinden en het is heel gemakkelijk om te verdwalen hier.In feite, krijgen zelfs de lokale bevolking verloren.Wrong turn overneemt en u zal liquideren ver van uw bestemming.Dit kan gebeuren zelfs met een kaart plaats (town) in de hand.Echter, op zoek naar oriëntatiepunten, zoals de 12e eeuw St.Tryphon kathedraal, zal helpen — en deze bezienswaardigheden staan op bijna elke toeristische kaart.Wat kan worden moeilijker is vinden plaatsen zoals het Scheepvaartmuseum, die binnen het Grgurina paleis ligt, of openbare pleinen met grappige namen zoals de Lattice Square, bloem Square, melk Square en Cinema Square.

Voor toeristen moet Kotor meer dan alleen maar een eendaags bezoek.Echter, als u voor tijd ingedrukt bent, is de beste manier om te zien zo veel van de stad mogelijk werken met de klok mee te beginnen bij de hoofdingang.Van het belangrijkste plein van de wapens, zal je rechts over het meel plein naar de kathedraal, vervolgens van links naar het Maritiem Museum, rechtdoor tot aan het plein de kerken van St huisvesting.Luka en St.Nikola en dan links, die u leiden zal terug naar waar u begon uit.

Azzurraline veerboten 

Sinds 2001 Azzurraline heeft het aansluiten van de Italiaanse poort provincie Bari (regio Apulië) met de havens van Dubrovnik, Kroatië, Europa (Kroatië), Kotor (Montenegro) Shenjin en Durres (Albanië), met regelmatig vertrek hele jaar, waardoor een ideaal brug over de Adriatische Zee, zich uitstrekt ten aanzien van de Balkan.

In 2001, de scheepvaartmaatschappij ASCLtd, eigenaar van het schip Azzurra-gelegen in La Valletta, Malta-begon te voorzien van grote mogelijkheden voor de ontwikkeling van Zuid-Italië, en in het bijzonder van de regio Apulië ten aanzien van de Balkan.Dus begon veerverbindingen met Kroatië (toeristische dienst, die jaarlijks tijdens de zomermaanden van juni tot September), met Albanië (bedrijfsresultaat over het jaar) en met Kotor (Montenegro – zeer nieuwe dienst). 

Dankzij Azzurraline, Apulië is regio tegenwoordig echt dichter bij de Balkan.Azzurraline, het Maltaise bedrijf met Italiaanse beheer, verzekert diensten van hoge kwaliteit en normen tijdens de hele reis.Azzurraline vervoert jaarlijks meer dan 50.000 passagiers en 6.000 voertuigen vanaf Bari naar de tegenovergestelde kust van de Adriatische Zee.

De veerboot Azzurra de Italiaanse haven van Bari regio Puglia verbindt met de Kroatische haven van Dubrovnik zomerseizoen, van juni tot September (110 nautische mijl-reis tijd: 7,5 uur alleen), met nacht-tijd uiterlijke vertrek (Bari-Dubrovnik) en overdag innerlijke vertrek (Dubrovnik-Bari). 

Azzurraline links ook de poort van Bari naar de haven van Durrës in Albanië hele jaar (125 mijl-reis tijd: 8,5 uur). De veerboot exploiteert drie oproepen per week, met zowel de uiterlijke en innerlijke nacht-tijd vertrek.Ten slotte, sinds 2005 Azzurraline heeft ook zijn aansluiten Bari met de haven van Kotor Fjord (Boka Herceg) in Montenegro.Boven dienst is effectief hele jaar met 2 gesprekken per week, en altijd, nacht-tijd vertrek (130 nautische mijl-reis tijd: ongeveer 9 uur). Met Azzurraline Kroatië zijn Montenegro en Albanië dichter bij Puglia.

 


Best beschikbare Kotor ferry ticket Prijsgarantie

Beste Kotor Ferry Ticket Prijsgarantie

Beste Prijsgarantie -Wij bieden u altijd onze laagste beschikbare Azzurraline Ferry passagiersschepen en veerboten ticketprijs en naar Kotor.Er zijn geen verborgen extra's of verrassingen zoals toegevoegde brandstoftoeslagen of kosten en we ook boeken wij rekenen geen u niets extra voor het betalen met een Visa Electron kaart.De prijs die wij voor uw geselecteerde Kotor ferry ticket citeren, aan boord accommodatie en voertuig type is alle u zal besteden en dat is een belofte!

In het onwaarschijnlijke geval dat vinden u hetzelfde alle inclusieve Kotor ferry ticket goedkoper in de brochure van andere touroperator die we beloven dat we ons best om die prijs te verslaan of bieden u de keuze uit een restitutie aanvragen zullen doen.Om te reserveren Kotor ferry auto en passagiers tickets kunt u Klik hier

 

Klik hier om contact met het zorgteam Kotor Ferries klant op ferryto.nl

Klant zorg, televerkoop & contact met ons op 

Op FerryTO.nl bent u in staat om te verkrijgen live Kotor ferry ticketprijzen, beschikbaarheid en boek auto en passagiers veerboot tickets en naar Kotor bij onze laagste beschikbare prijs.

Ferryto.nl is onderdeel van's werelds grootste online ferry ticket distributienetwerk de mogelijkheid om te boeken meer dan 80 grote Europese veerdiensten met inbegrip van Kotor en tot meer dan 1.200 andere veerboot routes in heel het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Ierland, Holland, Oost-Europa, de Middellandse Zee, de Oostzee en Noord-Afrika.

Voor meer informatie, antwoorden op veelgestelde vragen of om contact met ons rechtstreeks gelieve Klik hier